Ny bild.

Igår fick jag en till bild på Tenor från hans uppväxt och så här ljus är han på sommaren, fina pållen:

20130404-072428.jpg

Igår var han så finfin och jag är så glad! Jag testade att sitta i sadeln, fast jag vet att den inte riktigt passar var jag tvungen att känna lite på den medan jag har den hemma, och jag vill definitivt ha en Amerigo – den var sååå skön! Dock får det bli lite andra mått och jag ska försöka få tag på Ridin idag. God morgon!

One thought on “Ny bild.

  1. Ja Vargen är rätt häst för mig, jag tycker om honom precis som sådan han är 🙂 Men samtidigt önskar jag få kontrasten från en annan häst, att uppskatta och kunna ta tillvara på olikheterna som 2 hästar kan ge. Att kunna träna på olika saker, att kunna utvecklas på fler sätt. Sen tar stallsysslorna inte samma tid när man har lösdrift som när man har hästen uppstallad.

    Sen tror jag inte den ”perfekta” hästen finns, människan är aldrig nöjd & strävar alltid efter ”annat”, det man inte har 😉

    Men vi får se hur det blir, tack för ditt inlägg 🙂

Kommentera

