April, april.

Vet ni, nu det är mindre än två månader till min 30-årsdag. Och det är inte ett aprilskämt! Jag har ännu inte känt igen att jag ska ha någon särskild 30-årskris, men vem vet, den kanske kommer? Jag håller som bäst på att planera för något sorts firande, men har inte riktigt bestämt hur jag vill ha det. Intim middag med de allra närmaste? Stort baluns där jag bjuder ALLA eller något mitt emellan?

Till vår bröllopsfest bakade jag massvis, vi lagade all mat själva och pysslade ihop alla dekorationer. Och det var skitkul! Men även jättestressigt, tålamodsprövande och tidskrävande, så jag vet inte om jag är riktigt redo att göra om allt det. Något mitt emellan låter bättre. Jag är dock riktigt sugen på att börja baka igen, det intresset har helt legat i dvala sista halvåret. Nästa helg fyller min man år, så kanske kan jag baka något litet till dess i alla fall. Nu ska jag planera vidare!

Kommentera

