Blus.

Ofta klär jag mig i tråkiga jeans och tröja till vardags (ofta randig = inte så figursmickrande) och känner mig sällan fin eller nöjd. Och nej det är inte viktigt att vara fin hela tiden och ja det är illa att man behöver känna sig fin för att bli gladare, men det blir jag. Jag tycker att det är kul att klä upp mig, sminka mig och fixa håret, men inte så pass att jag lägger ner tid på det varje dag. Det är som att jag har någon konstig föreställning om att det är jobbigare att ta på mig fina byxor och en blus istället för jeans och tröja. Vilket det så klart inte är! Och bara för att jag skulle ta på mig finare kläder betyder det ju inte att jag måste köra hela  vägen med klackar och allt.

Så idag köpte jag en blus:

20130322-134819.jpg

4 thoughts on “Blus.

  1. Sjukt snygg 🙂 hade också velat klä mig fint, men oftast åker jag ju i mjukisbyxor till jobbet. Borde skärpa mig 🙂

Kommentera

