Fucking jävla fuck!

Gissa vad jag lyckats med? Krossa glaset på min telly naturligtvis. Skit skit skit! Jag hade ju hoppats att den skulle leva ett tag till, men idag var den ovanligt självmordsbenägen. Nåja, kameran har ju uppenbarligen redan börjat ge upp så jag får nog tacka den för dessa 2,5 år vi faktiskt kamperat ihop. Vad göra nu då? Bara gå och köpa en iPhone 5?

Min lediga/ensamma kväll har hittills tillbringats enligt följande:
-Surrat bort en timma på Hööks med Moa och hennes kollega samt köpt en Flexi Curve så att jag kan mäta pålles bomvidd imorgon.

-Ätit pommes på Max (varför tror man innan man åker dit att det ska vara gott? Sorry Max, men jag tror att vi ska göra slut för gott.)
-Pillat navel framför datorn i en timme och nu funderar jag allvarligt på om jag ska orka släpa mig iväg på gymmet eller om jag ska ta ett bad. Det lutar åt det senare.

2 thoughts on “Fucking jävla fuck!

  1. som iphone5-användare kan jag säga:
    väldigt lätt att skada i kanterna, ”slits” sjukt lätt. köp bumper och sätt på direkt!
    ett vanligt ”fel” är kromatisk aberration på kameran, alltså lila/gröna fläckar på bilder tagna i ett visst ljus. ser ut som ett taskigt instagramfilter. ångrar mitt byte från 4s alla dagar

Kommentera

