Rosa Handen.

Som ni ser så har min iPhone-kamera snart helt gett upp allt hopp om liv. Jag ska försöka installera om den och se om det hjälper, men ni får hålla till godo med denna värdelösa bild idag. Jag fick nämligen prova en värmepåse från Rosa Handen. Superskönt och jag ska genast ta med min till stallet för att värma mina frusna händer efter en ridtur. Rosa Handen är ett UF-företag från Luleå som ger 20% av sina intäkter till bröstcancerforskningen. Själva handvärmaren är återanvändningsbar och med ett litet klick blir påsen varm och håller värmen i ca 30 min. Kostar 40:-/st och går att köpa via deras fb-sida. Så bra!20130318-155254.jpg

Kommentera

