Ibland så.

Förutom att det kostar ett gäng pengar varje månad att ha häst så tar det även rätt mycket tid. Ungefär som ett halvtidsjobb, 20 timmar/vecka, om man slår ut det på ett år skulle jag tro. Och med tanke på att jag redan har ett vanligt heltidsjobb så kan ni ju själv göra matten – jag är hemma rätt lite av min vakna tid.

20130311-083903.jpg

Jag älskar min häst och att vara i stallet, men jag älskar ju även min man och att vara med honom. Så i morse steg jag upp tidigt och åkte och gjorde bort stallet istället för att ligga och dra mig den där extra timmen. Det ska faktiskt bli himla skönt med en stall-ledig vardagkväll!

One thought on “Ibland så.

Kommentera

