Vemodig dag.

Idag har två finingar i stallet fått somna in och även om jag vet att det var dags för dessa två herrar så känns det himla sorgligt. Det gör mig påmind om när min egen fining fick somna in för lite drygt ett år sedan och även om det inte är mig det drabbar den här gången så är det ledsamt och ger en klump i magen. Det kommer att bli tomt i stallet utan dessa två stabila och trygga hästar och jag vill skicka många kramar till deras mattar!
Hoppas att platserna snart kan få fyllas av två nya fina pållar. ♥

Usch, jag har ingen större lust att åka till stallet idag…

Kommentera

