Ett år utan Mimosa.

Idag är det på pricken ett år sedan Mimosa somnade in för gott. Efter att hon dött tog jag två bilder av henne med mobilen och ibland bläddrar jag förbi dom i bildgalleriet. Det kanske är makabert och konstigt, men på något sätt behövde jag förvissa mig om att hon var och kändes död. Jag ska dock inte visa er dessa bilder, utan ni får en när hon var livs levande. ♥

Jag tänker på henne då och då, men långt ifrån varje dag. Det ÄR jobbigt att behöva ta bort sin älskade häst och det kommer alltid att vara en sorg inom mig, men visst fasiken hjälper det att ha en ny gosig mule att pussa på!

Kommentera

