Cg rapport.

Det blev en mycket bra avslutning på dagen, kvällen på Cg höll bra klass! I väntan på vårt bord så började vi med ett glas champagne i baren och bara insöp stämningen. Inredningen och hela atmosfären andas storstad och världsvana. Snyggt, trevligt, lagom avvägd ljudvolym och bra service.

Jag skulle dock ha varit lite modigare mitt matval. Kantarellerna till förrätt hade gjort sig bättre på en toast och oxen förväntade jag mig skulle smälta i munnen. Missförstå mig rätt, det var jättegott och vällagat, men jag förväntade mig lite mer. Priset var riktigt bra och i det stora hela är jag mycket nöjd med kvällen! Nästa gång blir det något annat på tallriken än det vanliga:

20130210-004606.jpg

Kommentera

