Blöt fläck.

Ungefär så känner jag mig just nu. Jag har galet mycket att göra på jobbet i och med att min tid slukats av upplärningar den senaste tiden, vilket är skitkul men det tar tid. På tisdag är det deadline för kvartalsmomsarna och på onsdag ska jag andas igen.

Pålle var spänd igår, så det blev enkel ridning kombinerat med tömkörning. Ingen idé att stressa eller pressa, utan jag följer min vi-har-inte-bråttom-plan. Han är verkligen så grymt fin och lyhörd på töm! Ikväll tar vi nästa babystep.

Nej, det här har jag inte tid med mer, bara att jobba vidare!

Kommentera

