Fotokurs.

Eftersom att jag tyvärr inte kan läsa en fotokurs via universitetet (klantade bort mina gymnasiebetyg) så måste jag hitta andra vägar. Om jag inte vill ägna ett års heltidsstudier i skolbänken på Komvux vill säga, och det vill jag inte. Det enda fotokurserna jag hittar här i Norrbotten är en fyra dagarskurs på Svenskfinska Folkhögskolan som började igår eller fotokurs via Medborgarskolan som är fyra tillfällen under hösten. Är det någon som vet någon annan kurs? Jag skulle gärna gå en som är längre, men hittar inga vettiga distansutbildningar heller. Eller är jag bara dålig på att leta? Jag börjar väl med Medborgarskolans kurs i alla fall.

Någon som vill hänga med? HÄR hittar ni kursen, Grundkurs i digitalt foto med systemkamera.

9 thoughts on “Fotokurs.

  1. grannen har gått nån fotokurs här i boden. men vet inte alls hur lång den var, den var iaf på kvällstid tror jag :)

  2. Har du hittat någon kurs? För jag är oxå intresserad av någon kurs under hösten 2012.
    Skicka ett mejl till mej:)

Kommentera

